kHale So0o0osKe
جمعه 24 شهريور 1391برچسب:, :: 22:42 ::  نويسنده : NASI

دیالوگ بین شازده کوچولو و روباه یهویی خیلی دوسش داشتم:

تو الان واسه من يک پسر بچه‌ای مثل صد هزار پسر بچه‌ی ديگر. نه من هيچ احتياجی به تو دارم نه تو هيچ احتياجی به من. من هم واسه تو يک روباهم مثل صد هزار روباه ديگر. اما اگر منو اهلی کردی هر دوتامان به هم احتياج پيدا می‌کنيم. تو واسه من ميان همه‌ی عالم موجود يگانه‌ای می‌شوی من واسه تو.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به همه دوستای گل و خوجملم ممنون که واسه گذروندن وقتتون وبلاگ منو انتخاب کردین مطالبم اینجا قاتی پاتیه...از همه چی هست.شما هم اگه مطلبی از چیزه خاصی خواستید نظر بدید و بهم بگید...حتما میذارم اهااا راستی نظر دادن هم فراموش نشه پلیییزززززز... خاله سووکسی
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: